Το σχολείο μας συμμετέχει στον καλλιτεχνικό διαγωνισμό "Υδάτινες Ιστορίες" που διοργανώνει το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS για τη σχολική χρονιά 2010-11. Οι τάξεις που συμμετέχουν είναι η Ε' και η ΣΤ' με ατομικά έργα ζωγραφικής με την καθοδήγηση του καθηγητή Καλλιτεχνικών του σχολείου μας.
Ο καλλιτεχνικός διαγωνισμός στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την σπουδαιότητα του νερού για τη ζωή στον πλανήτη, την προστασία των υδατικών πόρων, τις συνέπειες από την έλλειψη πόσιμου νερού τόσο για τον άνθρωπο όσο και το περιβάλλον, τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα παιδιά να αναλάβουν δράση στην καθημερινότητα τους, στο σχολείο, στο σπίτι, στη γειτονιά, εξοικονομώντας νερό. Η τέχνη γίνεται εργαλείο στα χέρια των παιδιών και μέσα από τις δημιουργίες τους στέλνουν ένα μήνυμα στους μεγαλύτερους.
Ο καλλιτεχνικός διαγωνισμός στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την σπουδαιότητα του νερού για τη ζωή στον πλανήτη, την προστασία των υδατικών πόρων, τις συνέπειες από την έλλειψη πόσιμου νερού τόσο για τον άνθρωπο όσο και το περιβάλλον, τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα παιδιά να αναλάβουν δράση στην καθημερινότητα τους, στο σχολείο, στο σπίτι, στη γειτονιά, εξοικονομώντας νερό. Η τέχνη γίνεται εργαλείο στα χέρια των παιδιών και μέσα από τις δημιουργίες τους στέλνουν ένα μήνυμα στους μεγαλύτερους.
Τα έργα ζωγραφικής, οι φωτογραφίες και τα κόμικς των παιδιών θα παρουσιαστούν τον Μάρτιο του 2010 στον εκθεσιακό χώρο του ΜΕΤΡΟ της πλατείας Συντάγματος στην Αθήνα, σε μία 4ημερη έκθεση ανοιχτή στο κοινό.
Μια επιτροπή αποτελούμενη από καλλιτέχνες και εκπαιδευτικούς θα επιλέξει και θα βραβεύσει σε κάθε κατηγορία τα έργα που θα ξεχωρίζουν από άποψη φαντασίας και καλλιτεχνικής δημιουργικότητας .
Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης.
Μια επιτροπή αποτελούμενη από καλλιτέχνες και εκπαιδευτικούς θα επιλέξει και θα βραβεύσει σε κάθε κατηγορία τα έργα που θα ξεχωρίζουν από άποψη φαντασίας και καλλιτεχνικής δημιουργικότητας .
Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης.